最近 不斷練sing con. 練完到好攰.... 咁就zzzzzzz 發生左好多野 但係都唔得閒打 過左就算喇..
很想努力的去達到.. 可是..就算做到了 也不會有改變吧 不過..為了自己 我還是要努力 就為了我自己!
我想哭 你可不可以暫時別要睡 陪著我 像最初相識我當時未怕累 但如果 但如果說下去 或者 傻得我