星期一..好眼訓既星期一-v- 覺得自己好似變壞左tim 不過真係好悶丫嘛 放學睇戲..唔知發生緊咩事haha 過活動室玩..又6手聯彈 最衰qk唔肯彈 不過彈瑪莉有隻小綿羊 好白痴..但好好玩..拍左片(: Darling唔開心呀.. 搞到我都有d唔開心 不過講番唱歌就講得好興奮 :D 畢業生歌唱比賽..好期待AR~ 曉魚旦jodi曉賢 wawawa..勁爆 xd 上次做d唔好.. 今次一定要好好好 d mic唔好再冇聲