好難得媽媽不在家..
好free :D
三餐自己搞..
不過..都係縮做兩餐- -
成日都訓唔夠12個鐘就醒
好討厭 -v-
自己去餐廳食..
好lonely囉..
不過唔緊要啦..
自得其樂 :D
今日打牌好運到爆..
搞到我打左4個鐘= =
頂唔住自己咁懶
4點去自修室 XD
終於知道PHY做緊咩..
7點同QK魚旦買野食上補習社食
佢2隻野好衰囉
同個助教講我係情場殺手-v-
我都想係- -
冇呢個quali
哈哈..
原來未真正識我既人都會覺得我好文靜架..
其實..曾幾何時我都斯文過 = =
依家個真面目露晒出黎tim
補完習同qk去惠康掃貨..
買到好開心咁 xd
好似我地一齊住..要幫屋企掃貨咁
哈哈..諗既野永遠係完美既- -
聽日sport day..
準備好入女更溫書.. ha
|