終於到決賽喇~!
好開心 好興奮 好激動
咁多次踩台
呢一次係最唔驚既
可以望實台下D人 :D
特別係Mr.Kwok XD
落左台聽到其他人唱埋一份HA
雖然唔係好齊..
不過都算係咁啦
已經好勁喇~!第4
我諗黎諗都諗唔明點解咁高
可能係因為得我地有改歌詞掛- -
中段偷走出去拎pizza
麻煩mama行一敞-v-
好驚險咁偷走 但係好激
2分鐘跑到去pizza hut
不過都幾好玩..ha
不過睇唔到7S..
好傷心囉
番黎已經聽結果
魚旦同呀菁拎野上去
我就聽到魚旦拎獎
行都未行到入去- -
跟住講句..死喇
好似比D老師聽到-v-
係條樓梯度大叫魚旦- -
好在佢聽到
好勁..第三 :D
上到去食野..
大家好似搶野食咁 XD
見到mr wong
佢既表情好似係一個尷尬既表情-v-
係咪玩大左呢
mr kwok入黎
再唱多次.."你肯結婚"
佢笑得好甜xd
玩遊戲..爭凳仔同大風吹
都係玩番呢d遊戲先會開心架
時間過得好快
好唔捨得走
影多陣相..
玩既時間真係唔夠囉-v-
跟住去左千色打籃球
tino用左30蚊黎挾公仔
但都挾唔到..好晒錢-v-
早知唔好咁遲走
搞到我番到屋企一陣就要出屯門睇戲
趕唔切開場囉!!早知唔好去屯門睇-v-
不過kirk仲遲
比佢呃左囉
又話唔恐怖= =
有d場面都幾恐怖- -
最衰認承左佢先
唔係的話..睇完個預告片我會唔睇- -
玩左成日..好攰呀
聽日平安夜喇
希望唔會再有咩意外-v-
|