好耐冇打qooza
唉..遲d可能要轉全英架喇-v-
咁又有咩樂趣呢
唔好逼得太緊!
maths好黑仔咁冇得做份英文
好過份囉
根本好似係考F.3 D野
F4,5得好少
LUNCH同大姊去OK食
趕番去練SING CON既歌
搭2先正式開始
邊到夠時間......................
支MIC又時得時唔得
講到我要好大聲
聽日點算 比賽喇
千其唔好喉嚨痛呀~~!!!
放學睇魚旦..
好迫呀..
魚旦唱得幾好呀
希望佢入到啦
見到LAI..HA好耐冇見
希望佢聽日會黎睇啦:D
仲有釗釗-v-
比賽完左練歌
死啦..
曉又唔舒服
JODI把聲拆左
其實都幾擔心...
兩年後我地又一齊番
但係唱番呢首歌好似冇左新鮮感
算啦..唔擔心得咁多
just enjoy the show
哈..今晚有魔鬼蛋糕食
好正呀~!
|