今朝差D遲到
原來QK仲遲- -
PE堂跑15個圈
跑到講唔到野-v-
跟住又吹水..
講我地既dream house- :D
不過我真係覺得佢地開始偏離現實
房租 傢俬 裝修 樣樣都要 $
魚旦仲話要落地玻璃
真係發緊夢-v-
希望真係可以keep住咁close啦
唔係諗黎都冇用- -
枉我地諗得咁美好
lunch難得QK都番屋企
個個都有野唔記得帶= =
MATHS冇溫到
好在唔係好難
放學係度玩..
好開心 :D
不過其實好無聊XD
之前去一陣自修室
都冇溫到書
好懶..懶左好多
完全冇動力
點算.
|