第二日 冇再溫書喇.. D賽事太精彩 :D 行行企企.. 周圍搵老師影相..吹水 都係Mr Kwok最好傾 :) 我係度收集同老師做花花既合照 最難搞係Mr Luk同 Mr kwan 但係最後都比我地搞掂左 haha..果張係獨家照! 但係差Mr Wong冇影到-v- 依家好想睇番d照.. 但係係用celia既相機影 完左同chu sky去唱k 間房唔知發咩神經 d mic係咁係咪沙沙沙沙 真係煩到想發脾氣囉 搵人整左幾次都唔得 都要轉房- - 幾好玩..不過最後好攰= =