又到星期四喇~~
就放假- -
時涷時熱..好唔知點咁
eng堂玩傳紙仔
好復古 xd
又遲放!
仲要趕番去睇波
好似將個包塞落去咁- -
藍球都好睇既..
不過我鍾意足球多d..
最鍾意睇釗釗踢波 :)
F.3果年雨中踢波..好深刻 XD
次次都係咁- -
話聽日去喇聽日去喇
點知日日都話攰......!!!!!!!
放學同魚旦去買橡筋..
4個一齊用心心橡筋..HAHA
去PEOPLE諗住講+8可以任SD SMS
點知要登記個人先得= =
白行一敞
我忍唔住喇..
個袋勁重~!
咩番書包先得-v-
不過又唔得閒去旺角買..
搵番舊果個出黎先- -
|