好眼訓好眼訓 maths堂好想訓-v- 好想講句 Uder no circumstances should I sacrifice my sleeping time! 以後唔準咁夜訓 LUNCH同魚旦傾買咩比CELIA 做咩要鍾意多啦a夢wo d 野好難搵囉 -v- 放學同Ling傾計 好靜..好舒服 但係番到屋企.. 又開始亂諗野.. 我同我d朋友.. 都要開開心心!
10月19日喇 得番5個月 時間過得好快 但係咩都未上軌道 依家開始識驚喇..