好大打擊囉
少少野都做唔好.
今日lunch食pizza
補祝Darling生日
其實我唔鍾意食pizza架-v-
不過..冇得唔食囉
第一次係學校食蛋糕咋:)
Eng堂
qk去share
咁係同kirk傾計
係度討論邊個令仔令女xd
最後好似比ms fong發現- -
qk番黎再吹..
唔知點解冇啦啦講邊個長情
跟住QK冇啦啦又講起佢表哥令仔左好多
忍唔住同佢講我以野前鍾意過佢表哥TIM XD
我忍左3年冇同佢講架喇-v-
佢應該係最長果個..應該有2年掛..唔記得lu
QK..同kirk果個都有差唔多2年
sky就..唉..長情d啦 XD
你既缺點就係太花心 - -
冇啦啦比人抽到去discussion
好hea= =
考試唔係咁咪得囉
|