如果唔係個sharing.. 我會溫到maths囉.. 好衰囉.
am實唔合格.. 琴晚冇溫.. 佢d分又勁多wo.. 20分都唔知有冇= = 不過我冇後悔琴日去左訓.. 溫左都未必識架啦
終於有新既學生會 果個情節.都上年一樣 ha..加油喇 魚旦番黎睇新一屆既學生會.. 好有心呀.. 不過..佢好似好唔掂.. 病得唔輕喔..
好期待聽日呀.. 去玩..去睇戲 好難冇去玩喇.. 要玩得好din 先得