又星期一lu..
好難捱
今日比人遺棄囉
自己一個
放學綵排..
幫手遞mic- -
Mr. Luk見到我
問我幾時先捨得溫佢科chem
話我顧住做數.邊有-v-
係未得閒溫姐.
肯定因為今朝張w.s做到不知所謂
先話我..
記得上年既呢個星期..
我地仲緊張緊果答問大會
真係好恐怖..
不過...打風..搞到冇得係周會搞
真係好唔好彩囉
新一屆加油喇.
走果陣同Darling魚旦偷入活動室彈陣琴
ha..玩6手聯彈..好gag
2年前我地都係果度練過歌..
好懷念.
Darling就黎生日喇~~
我張大大大咭仲未整好
點算呀.
|