maths係度發呆
冇心機做數
不停係度諗野
kirk係度笑我話我個樣好呆-v-
比佢幾次都望到我個呆樣
佢就問..
你係咪失戀呀?
=] 笑左出黎
我都想失戀囉..起碼有戀過嘛:D
之後仲同佢講
我好唔開心呀
我失戀呀..佢唔要我
佢真係信= =
下次呢D野都係唔好亂講先XD
今日過得好悶..
係度等放學
放學去自修室..
有D驚..唔想去 ==
5點鐘.有人入黎話就黎8號風球
要走WO..最搞笑既係..
KIRK岩岩先黎..仲係出面..
佢又話唔想番屋企..岩岩先出黎
陪佢去M記溫..不過好嘈
我聽歌要開得最大聲同佢死過-v-
耳仔受損 - -
到底我在幹什麼
I JUST WAIT FOR NOTHING.
|