今日開學禮呀.. 轉晒英文..真係難適應. 小息..成班人去搵Mr.Chiu 要搞敬師lu.. 不過放學唔得閒..冇去 好似好衰咁= = 放學去唱k.. 飛奔去neway.. 3個人玩到傻左.. 不過少人..得2個鐘.. 好唔夠.. 最衰晏d要補習.. 唔係可以玩多陣- -
PE堂係LUNCH前 一個好壞既消息-v-
好耐冇同JODI傾過計喇.. 今日好開心:) 好想番番去F2..