終於正式上堂喇..
4個人一齊真係好開心..
不過真係嘈得濟..ha
LUNCH有個F.1仔搭枱
見得佢自己一個..
靖就開始問佢野
跟住我同TRACKY都問埋一份.
佢好怕醜..好似比我地嚇親咁
人地都係想靜靜地食下飯姐..哈
F.1真可愛
調左位..同KIRK坐.
幾好丫..不過好似去左邊彊咁= =
最衰QK係前面再前面
放學諗住去自修室入會
琴日就D單張寫住3人同行1人收費咁囉.
遍遍我地有4個人 = =
不過..今日有個靚仔係度.
佢話佢收我地一人$10..
話佢唔係度人地就收貴D架喇..
都唔知真定假= = 靚仔通常都會講大話架嘛
佢開左間房比我地..幾正WO.
4個人一間房..不過佢話要BOOK架WO
冇帶咩去..做左NEWS CUT溫左陣就走.
其實..4個人一齊溫書都幾開心WO
哈..一齊努力!以後放左學都要盡量去
臨走果陣..靚仔就叫我地介紹D人去
有600個人申請就請我地去佢屋企食飯
我就話..不如你請左我地先丫..HA
靚仔真搞笑..
算了吧.
我也管不著.
|