番學..
唔知自己做緊咩.
甚至唔知自己係開心緊定唔開心緊
唔知有咩唔開心
都唔知有咩開心
有人話..我最近好似好唔開心
悶悶不樂..
係咩..我都唔知我開心定唔開心
其實..
我係咪應該唔開心呢..
唔知..
我寧願依家係唔開心
但係依家最衰既係分唔清
不過..我好易會開心番
唔緊要:D 我都可以好開心
唔明我打咩唔緊要.
我自己都唔係好明白- -
簡單D黎講..
姐係語無倫次= =
LUNCH入學生會室食..
播擺左係FORUM既黃子華片比CATHY魚旦睇
大家一齊爆笑.哈
真係好好笑.. "BB..豬豬:" HA
CATHY仲話得閒睇晒D TALK SHOW
哈哈..一定笑死
放學得番我同QK去自修室
本身3個人先開得個細房..
但Wargo都比我地入.
有班人就話..我地有3個人wo..仲有2個黎緊
果陣已經寫左簿喇..
如果唔係唔想Wargo難做..
都唔理佢= = 先到先得架嘛- -
入去大房做am..晏d kirk就黎喇
夜晚同QK出雅苑食..有D後悔= =
食完唔知做咩2個都唔舒服
下次唔敢去喇
本身諗住踩到10點..但係QK好攰..
KIRK因為冇QK本SOLUTION一齊做.
仲怨我地早走= =
|