今日差D遲到..趕死- -
明明49分熄電腦.
點解一出門已經54分= =
個預備鐘最後一秒先入到隊.險
lunch出去買野番去學生會室食..
見到4個F.7都番去食.
死緊= = 今日我地都有7個
一番到去..見到大家既面色唔多好- -
唉..都唔知點會搞成咁- -
放學整board..超級求其
佢地幾隻野就係入面涼冷氣玩uno
做細既真係好唔公平= =
整完board..拎左果藍.
佢地走..得番我一個
佢地臨走仲要嚇我..
又話有蟲蟲..又話小心電腦有野爬出黎
好衰囉- - 聽下歌先冇咁驚
7點鐘補習..遲左走..
又要急步行過去..今日做咩咁趕架= =
小肥皮蛋都係果班..但係..唔知點咁
我寧願自己一個- -
|