今日同傑..靖入村食盆菜. 靖家姐下星期結婚喇~~ 好熱鬧..好多圍.. 早左去幫下手.. 擺下汽水.. 仲做埋啤酒妹XD 係咁擺啤酒 同傑要相依為命.. 因為冇咩人識.. 而且靖有時要去招呼下人 算啦..都係唔打喇- - 好攰= =