今日又去蝴蝶灣bbq 同QK去拎蛋糕..補祝CHU生日 行果陣好勁撞爛個蛋糕- - 都QK都冇食野.. 搭巴士果陣又餓又暈又想嘔= = 差D想食埋個蛋糕架喇 回程果陣係巴士比佢地話 話我破壞佢地既計劃WO 明知人地細膽架啦-v-