英文堂..好快過咁
小息搵bibi同媽媽
玩起上黎..
哈哈..好搞笑..
form7 lu..
過多幾個月係咪以後都見佢地唔到?
不過..個個都會離開你架啦
欣然接受吧-v-
am堂叫我出去做果陣
一片空白..我幾時變到咁架..
PE堂自由果陣時..
唔知點解咁傻走去環校跑- -
不過係最開心既一次環校跑..
有得傾計XD
當練下氣囉..安慰下自己XD
LUNCH同QK魚旦入去學生會室食
今日應該係最後一日..QK第一次黎
每次上完PE堂冇咩餵口..
但係我食腸仔薯餅燒賣仲貴過碗麵囉-v-
食燒賣果陣諗番起曾經食燒賣比人笑= =
1點半去補測..唔見人
幾驚呀= = MAX呃人囉..又話LUNCH測
好在有大作..令我冇咁孤獨
放學個PHY TEST唔夠時間做..
有D冇溫又唔識
好想去發洩下..
魚旦同celia又話唔想去..
最後同QK都係冇去到
不過岩岩唱左2個鐘頭歌..
鬆晒喇 :) 依家好開心TIM
好耐冇試過唱咁耐歌喇
好想番去CHOIR度練歌~!
好掛住MS LEUNG LEUNG
希望遲D既CHOIR搞得成啦..
好想唱番歌.
HA
情緒轉變真大..
|