又到星期五
依家好唔想番學
好想放假
有3日假..但係有超多HW
lunch玩得好din
有時din下都好
今次唔開心唔可以講比佢地知
當係咁發洩下啦 :)
Maths 死左
記錯式..第4題玩完
實要re test
放學同QK 魚旦買野比celia
走果陣見到Ms Lam..
突然間同qk.celia
好突然問Ms Lam記唔記得我地係邊個
F.2果陣..佢都成日叫錯我地個名
叫celia做曾卓婷 xd
問佢我地叫咩名果陣..
佢好苦惱咁= =
佢第一個名講既..
竟然係JODI- -
跟住QK話我地個名好似架呢
佢指住QK講曉賢-v-
果然係調轉左..
搞到我地爆笑
計住d $好麻煩
早知唔好管數-v-
我地去行街都係睇自己鍾意既野先xd
我睇大口仔 佢地睇hello kitty
好似忘記左去既目的 haha
今日搞gag用左$50
仲多過QK上次既公仔麵- -
愈買愈貴TIM..正經既太小..HA
當發現這一切都是假象
我也不知道可以我怎樣了
很想找人陪我..
卻沒有勇氣
算了吧
最難捱的時候都一個人撐過了
每一次都是這樣
經一事 卻沒有長一智
原來最笨的 是我自己
|