今朝普通話學會播"我可以"
記得好似係愛轉角插曲
都幾好聽..但未聽晒就cut左
搞錯-v- 人地想聽埋佢
lunch番黎班男仔係度睇咩happy tree唔知咩
如果唔係公仔都會根恐怖
大班人睇果陣冇事
但係番屋企行樓梯就勁驚囉- -
I should not have watched it !!
放學去溫書..
愈黎愈多人黎
kai hong.samuel.kirk
搞到間房有7個人
多一個都坐唔落喇
不過愈多人反而冇咁易傾計
今日先發現原來kai hong好風趣
笑死我地..
溫左半個鐘電話就冇電..
搞到我冇得聽歌..
冇心機溫書..都係heahea地-v-
|