上晝d堂都好難捱.. lunch同魚旦傾左好多 其實我可能做唔到架..魚旦
maths堂又冇心機喇.. a-maths就唔同喇.. 同QK.SKY.MAX係度講英文 好好玩XD 以後我地4個係上堂時間都用英文溝通. HA
很多不如意的事.. 很想大哭一場 情緒超不穩定的 自己一個人 只會想太多 可是 我可以找誰? 現在不同了 大家都在忙 有誰會願意陪我呢..