好冇精神TIM..
我仲未得閒溫CHEM- -
點算.
星期日留比Darling
聽日補習..
好驚聽日會hea tim= =
我冇時間架喇..
今日上PE堂
跳遠..女仔聚埋一齊真係可以好搞笑.
PE堂係好好既吹水堂XD
任吹唔嬲 
我極度懷疑sauling冇左hoho din左- -
lunch想去津津食wo..
魚旦同celia又唔想..
其實一個星期去一次都唔係好過份姐..
上完PE.唔想留係學校熱-v-
放學突然話phy唔洗test
勁開心囉..冇溫到lens :)
做左miss chanchan
sky要比心機呀..
其實我教你可能我自己d英文都會更進一步
大家都有好處啦 :)
|