今日都冇心機上堂.. 掛住去玩- - 好耐都冇去鬆一鬆喇 第一次去屯門間UA睇戲.. 上次都諗住即興睇 QK又冇戴眼鏡- - "求婚的惡魔"幾搞笑.. 咁岩隔離係靖個家姐佢D FD 算係撞到人啦.. 睇完戲又勁凍.. 去行個公園 話咩尋幽探祕.. 行條冇人行既路.. 嚇死人咩= = 下次死都唔會再夜晚行-v-
聽晚又去玩.. 後晚又陪靖 真係唔洗做野囉= =