今朝早左10分鐘番去..
但係一個人都冇- -下次都唔好咁早
chem堂唔記得帶筆記
嚇死我..Mr.Luk今日好火
lunch去學生會室食最後一餐
+埋白白發發爸爸媽媽吉仔
第一次齊人都係最後一次
又係食pizza..狂賀..Eric比$ :D
食完緊住係度玩我-v-
拎番Halloween條蛇同蜘蛛出黎
我已經不停咁叫..都唔放過我
我以為爸爸唔會蝦我啦- -
點知成大隻蜘蛛從天而降
我坐低左係度喊= =真係好驚
佢地就冇再玩啦- - 跟住魚旦話我又笑又喊
咁笑下先可以緩和番個氣氛嘛= =
拜託..真的不要嚇我~~!!
喊完即刻影相 so bad..
放學去新北江..
比sky呃左囉..1間都冇ar
行去銀座坐..
講講下講到我地想大個一齊住..
諗得太美好喇-v-
租金已經係一個好大既問題
不過我都想同你地住ar..
好似好好咁 :D
咁岩4個都彈琴..屋企一定要擺部琴喇..
HA.想得太遠..
銀座QK都睇唔岩..再去頌富..
行到超攰..但係我咩都買唔到- -
諗住番元朗搞8達通
我同QK7點03去到..
但係佢既辦工時間去到7點!!!!!!!!!!!
OMG!!!激死我喇
好唔開心囉..點解唔行快兩步呢- -
跟住元朗果間又關左
即係我今日浪費左3個幾鐘
咩都買唔到=O=
|