冇帶電話囉..搞到要溫屋企攞 今日去自修室.. 唔聽歌溫唔到書-v- am堂係度傾計 有時真係唔知d男仔諗咩.. 好想了解下- - 5點先去到自修室 差1分鐘我地就book唔到房 好彩:D 6點幾去M記食野 SKY請食雪糕 4個一齊拎雪糕..唔知做咩好興奮 好似前世未食過雪糕咁XD 跟住就不停影相..好GAG 不過..呢個時候係要DIN下架啦 大個就冇架喇.. SKY初初好無奈咁.. 最後都有張有笑,,HAHA 其實都幾好玩AR XD 玩完就番去繼續努力喇..