今朝起身好涷好涷好涷
好唔想起身-v-
早會果陣..隔黎兩班F4冇啦啦係度大笑
笑到腰都彎..
點知完來係Miss Fong xd
chem堂測完驗做實驗
好hea..除左好臭
我完全唔記得個實驗係做咩= =
今次maths好好彩呀 :D
中文堂..
予望予望予望~~~
哇哇哇啦啦啦~~~
仲係咁型-v-
如果中文係佢教就好喇><
好對唔住Ms Yeung tim..haha
phy唔知佢咩................
Eng 個sharing幾驚呀-v-
佢可能今日會心情唔好架嘛...
不過好在冇事
冇白廢我地既心機 :D
放學同chu搞文具搞到想殺人 -v-
兩個人都要用左成粒鐘!
我地仲好天真咁諗..
會唔會一數就數岩呢...
事實話唔我地聽...係唔得架 -o-
聽日仲要收$$$$$$$$$
有排數= =
搞掂之後去買WONG FONG份禮物
琴晚趕住去補習買唔到囉..
過埋聽日..
應該有1個月冇咩重要既人生日喇xd
好開心..唔洗買禮物買到窮喇~~~!!
haha
|