行街街..好開心喔:D 好久沒有血拼囉~! 旺中好多人..好迫-v- 我係度自得其樂XD 哈哈..慣左 買左好多野 大出血呀:D 爸爸媽媽很疼我 哈哈..我愛你們 係朗豪坊見到靖 世界真係細- - 買袋果陣 本身個袋$179 唔捨得買-v- 跟住佢話$150啦 跟住我話.係學生 佢話百三?百四啦..算喇..百三比你 其實呢- - 我係話學生唔係百三 本身冇諗住講價= = 好彩佢聽錯XD 咁就平左$50喇..HAHA 行到好攰呀~ 冇溫MATHS 算啦..放縱下