讀1分鐘既野 要等1個鐘- - 之後去天水圍屯門行街 全程多數係傾計 不過都買左件衫:D 第一次4個出去一齊行街 都係傾傾傾 好耐冇試過咁 因為好耐冇同過人行街-v- 星期日同靖出旺角 好似有1,2年冇同佢出過去= = 原來我一個人左咁耐.哈 用左一晚..終於煲晒 留左好多眼淚- - 要逐個逐個星期等-v- 但係依家好唔知點 冇野睇= = 不過..我睇左終極一家終極三國 都係仲未睇終極一班 XD 得閒煲埋佢 又可以見到脩睇結他喇..HA