事事不如意
真想一睡醒
就到22號
跳過所有不想來臨的日子
或是忘記其他的事
就很棒
再胡思亂想的話
我就不行了
今日F.7 Last Day
好感觸
好唔搭得
因為時間唔岩
見唔到媽媽白白呀龍eric kachun
冇得影相相-v-
可能唔捨得F.7既程度仲多過F.5
佢地離開左
都唔知幾時可以再見喇....
佢地咁就讀左7年喇..
我記得f.1入黎..bi係啦啦隊leader
果陣已經認得佢..
不過佢應該唔認得我,,正常
話都冇咁快..
已經踏入第5年喇
係學校有過無數開心既回憶
有過無數緊張既回憶
亦都有留過無數既眼淚
身邊好多既人都已經變左過客..
15歲生日果日..我應承過你..
我唔可以再喊..
我冇做到..
但係係最後
我會努力 唔再喊
雖然你都唔會見到..
但我依然好想遵守番個諾言
一個2年前的承諾
|