SOR...
琴日唔得閒寫blog
♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀
我今日好驚ar
Miss Li...
竟在中文堂
全班面前喊ar =口="
又企我前面
我5知望佢好ar
望書ar
望第二度好
好無奈lo
♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂
聽日都好驚ar
學習特區要跳...
花式跳繩==
又緊張
又開心
>3<
又係時侯say
byebye
今日係圖書堂
D人係道笑
我咪笑LO
其實都唔知笑咩-3-
□□□□□□□□□□□□□
今日易嘉慧同李梓樑
襯到AR
真係祝他地
白頭到老
永結同心XD
哈......(閱讀全文)
哈哈
又黎LA
今日去左人屋企玩=="
做功課><
見好悶
又睇緊Yes嘅鬼故
唔夠候
咪上網睇鬼故and相lo><"
但睇嚟睇去
都唔係好恐佈
有D仲好好笑=口=""......(閱讀全文)