琴日好慘 ar
比人推落地
仲扮野問:你有冇事ar
我話:你試下
佢話:冇事
我爆嬲lo
今日...
唉
好慘
比人記名
becuase 我冇bring腰帶
嗚.....嗚....
今日照平時咁返學
但聖若瑟超〝鄭〞
1:20放學
去左圖書館
之前影學生相
拿左回來
好.......................
好...............................好樣XD
之後見到kimly
一齊行街
點知佢冇帶所〝事〞
又要找佢ar媽
好----------------無---------------------奈------------------~!