| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2005 年 12 月 9 日 星期五 |
 |

|
笑到痴線>v< |
|
今日超好笑lor>v<
上地理堂個miss唔肯落堂lor= =
then...
上flower堂超悶lor...
放小息果時..
諗住去搵a6..
點知見到佢比人圍緊= =”””
咁就落去排隊la∼∼
無聊= =...
上黎又上flower堂-.-
又悶過-.-....
上中文堂仲慘=口=
要聽佢講點作文= =...
我差d訓左= =””””””
終於等到放lunch a@@””
今日要食津場lor=0=
食完之後咁我地就睇人打波la@@
睇到踏9就上番去la@v@
點知上到去見到a6同a7>v<
a6佢用張佢抹完汗ge紙巾黎"訂"我lor..
無奈= =...
等我仲為佢琴日個樣咁down而膽心佢tim-﹏-
比佢搵笨左= =...
我車=-=
跟住佢仲要打我lor...
o嘴= =””
企多陣就見到鍾sir同立9..
鍾sir又x m lor@@
佢x到個嘴都有=口=
我地咁就叫左佢做”無賴m王”la@@
個名好正=v=
我地仲要係黑板到係咁寫,,你為c,, lor@@
a4又比人扣左1分lor...
有人d係到報串=”=
玩到放學0.0
同鳳怡,,sucky放lor@@
我同sucky就話織條頸巾比某人lor@@
我唔驚佢唔帶我織果條a∼∼
我驚佢係剪爛a..
如果真係咁...
我諗我果幾日會勁down,,係咁喊lor= =
不過我諗佢唔會咁做呱= =””
唔知a=0=
都係是但la= =v
∼∼the end∼∼
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2005-12-09 07:47 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 124 | » | |