| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2005 年 11 月 14 日 星期一 |
 |

|
無聊之作= =! |
|
好耐冇打過日記la=0=
冇計la= =..
個板hdhd地= =
我都唔想ga=口=””
聽日派chem卷la>v<
唔知有冇7字頭呢=0=...
希望有la@@””
今日勁多人轉哂冬季lor= =
全班得番冇幾個冇轉到= =””
sucky條裙好短= =
番到去見到美美條裙有d問題= =...
(唔講大家都知ga la可= =)
上art堂,,,
又比張龜鬧=”=
我整果舊野整到隻手黑哂..
仲好痛tim-﹏-
放左學,,
同鰻魚..yan..益益1齊放@@
冇咩野打= =...
∼the end∼= =
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2005-11-14 07:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 124 | » | |