|
唉..
上pe堂好無奈lor=0=
又要出去跑...<<∼超勁唔想lor=-=
跟住我地班好多人冇帶3番去@@
哥c拉又個肚痛wow∼∼
都唔知佢係咪ga...係到扮哂野=v=<<∼說笑的@@
郵筒又話手痛wow..跟住我咪同佢1齊跑lor@o@
不過4分幾先番到去@@””
then..我地打完羽毛球∼∼
就入左hall到打乒乓波@@
好好玩...我唔識開波lor= =
都係哥c拉教我先識=V=””
lunch...
我地有5個人..咁諗住去搭的la∼∼∼
點知多左個詹詹="=
咁我地又遲wow∼∼
咁我地又驚冇車搭∼∼
咁我咪話3個3個搭的lor∼∼
佢地又話唔好= =
咁見到小巴就上la∼∼
點知等左都ok耐下...都冇人上wow∼∼
無奈哂lorlor.....
食完野之後,,,,
就陪郵筒去食神買糖糖食@v@
個中文單元1小測勁多lor-.-
唉..搞到我都冇咩心機做=-=v
放學同彭斯苑去MTR...
行行下見到b姐@@””
跟住鄔比冇lala企係到..<<∼∼差d比佢嚇死= =
再行又見到鍾sir..皇上,,,hihi,,李快∼∼
咁我就去又一搭小巴番歸la∼∼☉☉★
The End∼∼
|