| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 7 月 3 日 星期一 |
 |

|
無聊ソ日 |
|
番到學校好無聊- -...
番左去陣..
又話要落去升國選...
個潮州佬又係到up埋d廢話= =!!!!!!
上番去...係到玩大富翁=W=
玩到11點幾..
派chis卷@@"
好彩都合格=-=
我地班得18個pass左lor= =
講埋dt同圖傳分@@"
中m我都話左你ga la=.=
次次圖傳都係差1~2分先合格...
我冇講錯拉= =+
放左學同mandy..鰻魚..豬..郵筒..希希...lin..楓賢去左mandy屋企@@"
係到玩a lin個頭= =+玩到點半..
lin同楓賢要去番工@@..
咁我同豬佢地就出左mk買3=W=
我冇買到= =+
睇唔岩ge關係@@"
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-07-04 12:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 124 | » | |