| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 5 月 25 日 星期四 |
 |

|
5.25 |
|
今天是個不快樂又忙碌的日子..
1番到學校就要入dmT.T
好彩冇咩dm係到姐=w=
得翠珊..唔死得=w=
上到班房..locker都未開,,,
就出左去借書...
借完就做hw...
又冇得抄= =
要我自己諗-.-””
未做哂就要落去早會...
企左都唔算好耐...
不過冇講過野,,,
廢事又比人鬧=.=
上到去係到做埋d hw...
geco*2
本來話犀牛..
點知去左畫畫=.=
搞到我地又要上番去拎工具...
支力...
小息...
坐係到唔知做乜-.-
chem*2..
係到做實驗..
好好玩...
不過詹詹搶住黎玩...
唔係話唔比佢玩...
係驚佢玩衰左姐=.=
洗洗下野要落去走火警-.-
個個諗住做最快果班衝哂落去..
點知....唔洗講都明la= =
上番去繼續洗野...
lunch...
同益益..yan..豬..楓賢..鰻魚行左落城..
郵筒佢地搭車= =!!!!!
行果時同鰻魚係到講..
佢係獨菇城幫主...
落到去食m記...
好快就番左去= =””
去左2樓借書=w=
楓賢叫豬比件3miss容睇...
咁就陪佢比la0.0”
點知1開教員室到門...
就見到a key,,,
見到佢張樽可樂ge物體suck係3袋到= =
佢話係miss叫佢咁ga lor-.-
我先唔信=w=
你當我係詹詹咩..xdd
epa...
冇聽過書...
係到發白日夢=v=
dt*2
有咩唔知咩miss黎教我地...
搞到我冇心機聽書=-=
放學...
為左打救希希...
就去左搭地鐵...
郵筒都係0.0
打救左希希就到郵筒中招=w=
聽日又有我最討厭ge中史堂同pe la.\/.
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-05-25 06:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 124 | » | |