| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 4 月 27 日 星期四 |
 |

|
Day6 |
|
同a豬番去,,,
撞到刁刁同沁沁@@””
係到suck左勁耐lor-.-
仲以為會遲到tim.﹏.
maths,,,,
又係到講番d ut卷= =
好心la,,都考完,,
仲講黎做乜= =
grco*2,,,
畫畫,,,
今次冇hw做>v<
小息,,,
用ryomi..鳳怡..刁刁..anan傾食咩0.0
chem*2,,,
miss罵左我地成半粒鐘-.-
之後教書,,,,
d野都ok明ge= =
我之前學過下=w=
lunch,,,,
食完上左3樓玩=w=”””
epa,,,,
笑到痴線,,,
立9係到玩埋d無聊ge魔術(扮變)
玩完之後,,,
得番10個人冇訓,,,
之後成班訓鬼哂=w=
陳東發仲要話,,,,
你地人班人a,,唔好訓..留心聽我講書la-.-
好心佢la,,,
都知冇人聽,,
仲要講e句野= =!!!
dt*2
係到整埋果隻野,,,,
隻野終於整哂>v<
行得夾得@v@”””
放學同a豬..郵筒走0.0
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-05-01 10:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 124 | » | |