| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 4 月 21 日 星期五 |
 |

|
我討厭="= |
|
我討厭a=口=!!
點解今日要番學wor...
好心就放埋佢la=-=
今朝架車神咁早就番到去=.=
搞我係到企左好耐,,,
頂,,,,
geog...
派卷,,本來以為自己唔合格..
點解合格lor>v<
不過傻晉就科科都炒=.=
我睇佢都死得ga la=w=
bio*2..
又派卷,,,
我1早知左個分..
所以唔覺得有咩特別= =+
小息...
去左搵佢地=w=
點知anan冇番lor-.-
咁我地就同左meiling同插莉1齊叫外賣@@””
chin*2
小媚1入黎冇lala話要考oral=.=
到我出去果時...
我講左2分幾lor=.=
講到過哂鐘=.=
小媚仲要同我講未夠鐘lor= =
嚇死我= =””
lunch...
多左meiling..插莉食=w=
我地傾左好耐先上去@@”””
1上到3樓...
見到a kin個頭=.=
唉..都係唔好提= =””””
maths....
比肥魚串=.=
我合格咪得lor-.-
你理得我拎唔拎果7分a= =
我拎左果7分..
咪又係5字頭= =
eng...
又叫d人去考oral@@
我同傻晉..棉花泰同立9係到玩...
玩到我撞親個頭= =
痛到我痴線=.=
玩玩下...
我講錯野= =
比人抱起左-.-
我仲比立9d指甲整到好痛= =
hec*2
有個唔知咩a sir黎代堂@@
好正係到食野都唔鬧=w=
成2堂係到玩....
玩到我痴哂線= =”””
中間個小息...
同a珠..郵筒..魏x欣係到玩@@
仲比miss容話我地陰雲不散= =
放學同希希走果時...
見到a key望住我地lor-.-
我唔知比咩反應佢好= =
叫左聲a媽就走佬@@
e+同緊鵬鵬同mattew傾緊msn@@””
∼∼the end∼∼
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-04-21 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 124 | » | |