| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 4 月 24 日 星期一 |
 |

|
正*v* |
|
今朝仲以為唔洗番學...
好心就唔好咁快落la..
個黑色雨-.-
唉,,,
好唔願意咁番左學=-=
番到去好無奈....
出面仲涼過個班房= =!!!
eng*2...
係到做hw&傾計=w=
cl...
落到去死老豬仲未黎到="=
見到電腦室出面有隻甲蟲ge野= =
barbie仲要走去玩lor-,-
隻老豬教左我3年..
都唔知我叫咩名= =!!!
小息,,,,
去左搵ryomi..鳳怡..刁刁..anan
係到偷睇ryomi d貼紙相=w=+
我識左詹詹3年...
到小息個鐘響完..詹詹黎話我知..
佢生日= =
我係果刻先知lor-.-””””
phy*2...
派卷...
好開心..第1=w=
不過得42分= =!!
d平均分又上番黎la>v<
我地無聊得濟...
係到講1516...
立9作左句野比中國浩...
1516唔玩唔舒服..鍾覺浩玩完番大陸=口=
笑到痴左線=w=
lunch....
係個hall到..
等左好耐先有野睇...
坐左係到好耐..
冇lala比a佘叫左出去寫名= =!!!
希望唔會中la,,,
番埋去坐..
見到隻星星係前面lor= =!!!
maths...
上左mmlc做bca...
chin....
考小組討論...
不過未到我考=w=
eng....
又上去做bca=.=
放學同希希a豬郵筒走@@
係等ge途中...
見到a key...
佢冇lala嗌我做a妹lor= =!!!
我都唔知幾時多左e個a哥ge存在-.-
到佢行番轉頭ge時候,,,,
我就問佢..
冇lala做咩叫我做a妹,,,
做居然答我..咁你係a ma= =!!!
o哂-.-
咁就完左日la@v@
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-04-24 07:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 124 | » | |