| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 4 月 26 日 星期三 |
 |

|
bca=口= |
|
今朝特登遲出門口...
同a豬1齊番學=w=
不過行行落雨lor= =!!!!
不過落左唔係好耐= =
係1∼2分鐘ge事-.-
要考bca d人落哂去@@”””
geog...
個mrslau去左唔知邊到,,,,
有個同nelnel同姓ge人黎代,,,,
佢好煩lor..
好想打死佢,,,,,,,,,
eng*2...
係咁比power話lor...
成日話我地唔做野= =
小息,,,
悶到我痴線=口=
chin*2
2堂係到抄野,,,
1路抄1路傾計= =+
同nelnel&希希傾得好開心>v<
lunch,,,,
同ryomi..鳳怡..刁刁..anan食@@
食左勁耐,,,,
係到同佢地班d人傾計@@
真係日頭唔好講人,,,
我地中左4次= =
好得人驚=0=
chis變左geog,,,
又要對住個煩miss.\/.
va,,,,
係到傾計@@
放學,,,,,
同左a豬郵筒落城,,,
行到去10到,,,
見到雞華同傻豪,,,
我仲要比人打左下,,唔知邊個打落黎ge= =
雞華仲要同我say hi lor-.-
仲要見到大舊@@”””
行行下,,,
郵筒記得佢唔記得左拎”姐”,,,,
我就同佢番左去拎,,,
拎完又落番去,,,
見到柏瀚同佢條女,,,
我地有d無奈feel-.-
落到去,,
去左許留山食野@@”””
正=w=
4點幾就番左hm la@@”””
nelnel我講過話會打你個名上去ga la=w=
咁nelnel你e+見到la>v<+
琴日篇日記,,,
等我聽日先打,,,
∼∼the end∼∼
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-04-26 07:51 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 124 | » | |