| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 4 月 28 日 星期五 |
 |

|
28號 |
|
同a豬番,,,
撞唔到刁刁=0=”””
又係到suck-.-
8點先番到去=口=!!
好彩做得哂d hw0.0
chis,,,,
miss遲左黎,,,,
係到對wb,,,,
傻晉係到係到抄我本野lor= =
pe*2,,,,
好過份lor,,,
d男仔唔洗上,,,
我地就要學打保齡,,,
我地仲要係冇得去打= =
咁我地學黎做乜呢-.-
小息,,,
又係果樣野= =,,,,
eng*2,,,,
悶到傻= =
要人作文= =”””
我完全係唔知自己作左d咩出黎-.-”””
lunch,,,
我地同$$佢地訂飯,,,
點知叫小左個飯lor=口=
搞到ryomi冇得食,,,
1陣ryomi個老公黎鬧我點算a=0=
食完同鳳怡上左3樓,,,
係到傾計=w=
maths*2
做埋d數,,,,
我差d訓左= =
chin,,,
miss唔得閒,,,
成班痴左線= =,,,
係到周圍扔野=0=
玩到癲哂= =
小息,,,
係到游,,,
班主任堂,,,
用左黎教maths= =!!!!
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-05-01 10:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 124 | » | |