| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 4 月 29 日 星期六 |
 |

|
mk0.0 |
|
今朝晨早流流比人叫左起身,,,,
果時係6點幾= =”””
話要同我拎護照wor= =
又唔係去旅行,,
拎黎做乜= =!!!!
我hea到7點半先肯行=v=
去到藍田先8點咋,,,,
9點先開門= =!!!!
要我企成粒鐘-.-
我去左m記食野,,,
番到去仲要企半粒鐘= =,,,,,
拎完出左mk,,,,,
係到買左d3同褲0.0
本來諗住買電話,,,
點知去到見到d電話d價$down哂-.-
a媽又話唔好買住= =
話有d唔係好對路wor= =!!!!!!!!!
行到5點幾番左hm....
我眼訓到冇開電腦,,,,
去左訓,,,
訓左1粒鐘又比人叫起身食野= =!!!
食完睇電視,,,,
10點幾再訓= =+
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-05-01 11:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 124 | » | |