| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 5 月 4 日 星期四 |
 |

|
班際﹏* |
|
今朝好早醒左= =,,,
同a豬搭車....
chin,,,
小媚好燥咁= =,,,
但佢又要扮唔係wor...
佢有dd針對中m0.0
中m吹到小小...
不過錯哂=w=
mus,,,
睇片,,,,
pth,,,,
歡歡教好正,,,,
成堂係到笑>v<
小息,,,,
唔記得左bb要去升旗,,,,
走左去搵ryomi= =”””
eng,,,,
死power冇lala dict-.-
成日都唔講,,,,
搵到人地成日都冇帶簿=-=
epa,,,
訓左= =...
lunch,,,
班際,,,
食完飯出左去睇0.0
人地嗌果陣,,,
我同益益淨係係到拍手=v=
最後以26:42輸左0.0”””
柏瀚話計小左2分wor=0=
不過算la...
計小左..都係輸ga la= =+
eng...
唔記得做過d咩= =,,,
maths*2
肥魚好遲先黎@@””
成班人癲哂係到玩-.-
佢係到教埋d低b數= =
向上望梗係仰角la= =
廢話,,,
放學...
同郵筒上左去art room整野0.0
好難-.-
我放棄= =+
番到hm好似6點幾0.0
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-05-06 10:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 124 | » | |