| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 5 月 2 日 星期二 |
 |

|
好累-.- |
|
我發覺我好耐即日打日記la=w=
今朝同a豬番,,,,
番到去都幾早下-.-
係到抄maths,,,,
好快抄哂= =+
早讀果陣,,,
a ban入左黎,,,
行左1個圈就走左,,,
無聊= =!!!!
chis,,,
冇lala地理變中史-.-
好彩有書係locker姐= =
上上下堂,,,,
柏瀚番黎,,差d比佢嚇死= =
大家都話,,,
你個頭發生咩事-.-
bio*2,,,
係到同connie傾計,,,
不過都有d恰眼訓=v=
小息,,,,
搵唔到ryomi同鳳怡= =,,,,
係到同2號玩野= =+
chin*2,,,,,
好n悶= =,,,,
冇心機聽書,,,,,,
lunch,,,,
等鳳怡..ryomi..刁刁..anan果陣...
2D又岩岩上完堂番黎,,,
a key行過打我lor-.-
頂佢=-=
去左津場買飯食=w=
食完同鳳怡上去睇3a vs 4d,,,,
仲以為e場波會ok好睇tim,,,
點知-.-
悶到痴線-.-
ryomi又掛住傾電話=-=
唔得閒理我地,,,,XDD
maths,,,,,
又係到講番d舊數,,,,
不過個方法快好多= =!!!
eng,,,,
power今日好燥,,,,
冇帶list book要留堂= =,,,
好彩我有=w=”””
不過希希冇><”””
hec*2,,,,
有2個唔知咩a sir黎代,,,,
我同nelnel..美美係到畫野0.0
超好玩@@””””
中間個小息,,,,
係到玩條柱,,,,
我同42,,立9,,希希都入到,,,
barbie入極都入唔到= =
可想然知,,,有幾肥..xdd= =+
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-05-02 06:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 124 | » | |