| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2006 年 7 月 17 日 星期一 |
 |

|
冰雕 |
|
|
|
17/7
本來諗住去睇哈爾濱冰雕..點知a媽著左對涼鞋去...果到d人唔比入場...咁就同左喵去行下...行行見到個溜冰場...咁就入左去踩..著完對鞋..1踩落d冰到..連行路都仲得=.=..見到好多"暴走一族"果到d鞋好唔掂=-=同又一果個差得遠lor=.=d冰又唔得..對鞋又唔掂..都係70蚊2個鐘...唉= =....搞到我仆左1次=0=""好彩唔係好肉果到d人咁..背脊落地先...個個仆都係向後仆lor.....好彩姐=W=踩完就搭地鐵番hm...-﹏-"" |
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2006-07-21 09:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 124 | » | |