|
今日約左a豬去睇death note...唉...早左出門口都遲左小小..sor-口-!!!
搭車去到荷里活仲有時間淨0.0"..好早入左場@0@""係到坐左勁耐係到等lor=0=""
death note冇我想像中咁好睇..不過有d場面都比佢嚇1嚇=.=...
冇lala開槍..仲有冇lala..隻死神流克會彈出黎ga lor=0="""
不過L好可愛..佢1出黎成場係到笑@@""
不過有樣野好怪...我唔記得有詩織e個人ge存在=.=!!
小願仲話南空直美果到唔同左...但我唔記得本新係咁lu=u=""
係個戲院坐左成2個鐘...1出黎就見到喵=3=
佢岩岩先入場睇@0@""佢班fd好好笑0.0"""
食完m記之後..本來諗住去踩冰...點知小人去得濟冇去到0.0
咁a豬就上左黎我hm玩la=w=""上左黎玩勁舞= =+
佢連78都玩唔到-口-!!我初初係咁比人迫玩106=.=...玩到e+咁=v=
之後教佢玩8方...1個都禁唔到= ="""不過係咁上下ga la...8方..
8方+反超難="=
11月又要去再睇過death note lor...佢居然分開=.=""
多謝餅餅送左隻哈士奇比我..thx=3=
|