|
終於有機會去迪士尼玩la=W=不過..都幾辛苦下= =去e d遊樂場玩都係等多過玩...不過都玩左好多個game@@"下次同埋你地1齊去玩a=W="""
首先去左tomorrowland玩好出名ge space mountain,我同喵玩左2次,呵呵>v<!係disney唯一驚險刺激ge game=0=而且入面真係好似係太空咁@@"滿天星星..呵呵@@可惜都睇唔到野..成日冇lala轉彎...冇lala向下衝..= =不過...好正=W=喵玩到痴左線1上到去就嗌=口=!!難然唔驚..但係都要嗌..玩過山車唔嗌邊好玩ga=-=之後左去buzz果邊玩@@""其實都唔係太得意淨係拎住枝槍係咁射=口=我得225000分咋=口=算唔算小呢0.0"之後我們本來想要玩新的車車,這個是可以駕車的啦0.0可是下面有條軌道,要排好耐=口=我們就拎左個fastpass去左第2到玩左先...呵呵=W=
玩完e個之後..去左adventureland看lion king,e個都好令@@"唱得好勁0.0而且最重要是係冷氣.呵呵..可以坐係到舒舒服服咁睇@@"跟住我們就去坐船0.0"都唔係好激姐=0=..不過我比隻沖緊涼ge大笨象整濕左=口=而且個船長+導遊的好搞笑0.0所以好開心~~肚餓就跑左去食野..但係果到d野食..又唔好食又貴=口=又冇冷氣wor..唉..個風扇..有=冇=.=
然後呢,我們去fantasyland果邊@@,去睇micky ge3D show,超好笑XDD而且有水噴到我=口=~仲玩左果個轉a轉~轉a轉的茶杯!都ok好玩ge..不過好暈= =好討厭d大6人a..係咁插隊..不過果到a工作人員好好...見到d插隊ge人..就叫番佢出去...叫佢排隊0.0"
時間好似差唔多la@@"我們又去番tomorrowland果邊睇番個車車~但係竟然壞了=口=!!...我和喵就去左玩多次space mountain,太好玩la>v<仲見到3個鬼仔..好令仔@0@我地就跑去排隊同史迪仔傾計=W="等左好耐=口=可是只傾了15分鐘=0=...太快了..不過有幾位被抽中ge人..佢地好可憐=0=有1個男人(呀威)比史迪仔認為(記得)在太空監獄見過@@"通緝中緊ge犯人xdd另一個女仔(寶兒)竟然比認定係女朋友=口=!!仲用黎做星球名=0=而且話"我愛你"=口=其實好好笑@@好開心我地冇比佢抽中=W=""
出黎之後去買個hot dog和菜肉包,好驚唔好食..所以冇買到0.0而且$20&$10,好貴=0=...我同喵去左玩~好似細路咁..係到玩水XDD玩完車車仲未整好>"<可惡!!!!我們唯有去玩winnie the pooh,要排很耐=0=但係入到去好令@@不過好快就出左黎=口=..時間岩岩好..可以去睇煙花=W=..e個煙花有名0.0叫"星夢奇緣"..d煙花好令令0.0"""
希望下次可以同你去la>v<
|