__sally¸·&日記板板‡»ˆˆ°ˆ…‹
●‥都市中〃幾百萬個人"!|||ˇ `﹡__總有一位真心每天跟你甜甜蜜蜜...×]°
今日唔使番學..好嘢>^<why??
係端午節ar".-本來可以訓晚ge嗎,
但係就被我爸吵醒咗la>w<#+*
我以為平時咁,
就馬上洗面.擦牙.收拾溫書嘅書本等..
今次係我第一次動作咁快,等我整好後..
爸爸問:你做咩??
我呆著了,,*(醒咗la!!)原來,
爸爸都不用番工+.+
咁早吵醒我,,係去食早餐哦!!!~~
本來以為出去,就會靜靜溫書,
可惜唔出去,就無心情溫la....
所以始終都無溫書>o<
係未好懶呢!!!!!~^^